سوالات متداول

ثبت سفارش در مرز سنتر

 

از اینکه فروشگاه مرز سنتر را برای خرید اینترنتی خودتان انتخاب کرده اید بسیار سپاسگذاریم.

 

مراحل ثبت سفارش به شرح زیر می باشد:

  • جستجو و انتخاب کالا :

پس ازانتخاب و بررسی همه جانبه راجع به کالا از قبیل توضیحات و ویژگیها،مشاهده تصاویر، گارانتی و سایر موارد ، فرایند خرید را آغاز نمایید
  • اضافه کردن کالا به سبد خرید:
پس از انتخاب و تصمیم نهایی برای خرید، با کلیک بر روی گزینه ( افزودن به سبد خرید )، کالای درخواستی شما به سبد خرید اضافه می شود.
در صورتیکه که کالای دیگری را نیز می خواهید خرید نمایید در پنجره ای که روی صفحه سایت باز میشود، میتوانید با زدن کلید ( ادامه خرید ) به انتخاب کالاهای دیگر پرداخته و آنان را هم به سبد خرید اضافه نمایید تا بصورت یک سفارش برای شما آماده و ارسال شوند.
در صورتیکه خریدتان تمام شده در پنجره ای که روی صفحه سایت باز میشود یا بر روی کلید سبد خرید، با زدن کلید ( پرداخت نهایی ) به خرید پایان می دهید و به صفحه پرداخت می روید.

 

  • نهایی کردن خرید :

حال به سبد خرید وارد شوید و با انجام مرحله زیر سفارش خود را به سادگی ثبت نمایید .
در ابتدای صفحه محتوای سبد خریدتان را می بینید که می توانید تعداد کالاها را کم یا زیاد کنید.
در زیر محتوای سبد خرید محل درج کد تخفیف است، چنانچه کوپن تخفیف دارید میتوانید وارد کرده و از تخفیف خود بهره مند شوید.
در قسمت بعد چنانچه قبلا عضو سایت بوده اید با وارد کردن ایمیل و رمز عبورتان با کاربری خود، خرید را انجام می دهید و چنانچه مایل به خرید بصورت مهمان هستید، قسمت مربوط را کلیک کرده و آدرس ارسال کالا را وارد می کنید. اگر چنانچه مایل به ثبت نام و بهره مندی از مزایای کاربران سایت هستید میتوانید در تب ثبت نام در همان صفحه کلیک کرده و فرایند ثبت نام و سپس ادامه خرید را انجام دهید.
حال روش تحویل کالای خود را مشخص کنید و اگر پیغامی دارید میتوانید در فیلد پایین حامل ها درج نمایید.
پس از آن با مطالعه و پذیرش شرایط خدمات، تیک مربوط را زده و نحوه پرداخت خود را تعیین نمایید. با انتخاب هر کدام از گزینه های پرداخت، سفارش شما ثبت میشود و در ساعات کاری فروشگاه با شما برای هماهنگی تماس گرفته میشود.
فـروشگاه اینترنتی مرز سنتر در راستای جلب رضایت مشتری از جمله (کیفیت کالا – قیمت پایین – ارسال سریع و پشتیبانی آنلاین ) تمام سعی و دانش فنی خود را به کار گرفته است .

روش های پرداخت در مرز سنتر

۱- پرداختاز طریق درگاه زرین پال

همگی کاربران می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه زرین پال، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت و در قسمت پرداخت در سبد خرید ثبت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود.
توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث سرعت درارسال سفارش کاربران می‌شود.

 


۲- پرداخت در محل تحویل

به کاربران محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. این روش فقط مختص آن دسته از مشتریانی است که تمایل دارند سفارشاتشان با پیک شخصی بخاطر سفارش  محصولات بزرگ که ارسال انها از طریق پست وتیپاکس ممکن نیست ارسال شود.

پرداخت با کارت بانکی در محل تحویل

از آنجا که همگی ماموران تحویل سفارش مرزگرام دستگاه‏‏‌های کارت خوان سیار (POS) همراه دارند، می‌توان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.

 پرداخت نقدی در محل تحویل

برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، مرزگرام امکان پرداخت نقدی در محل را نیز فراهم آورده است.

 

۳- پرداخت کارت به کارت:

کاربرانی که امکان پرداخت اینترنتی و یا پرداخت در محل را ندارند می‌توانند وجه سفارش خود را به شماره کارت‌های قید شده درزیر کارت به کارت نمایند. جهت پرداخت به صورت کارت به کارت می‌توان از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده کرد. با این حال پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سایت به علت میزان اتوماسیون بالای آن آسان‌تر و سریع‌تر است و پیشنهاد می‌کنیم که از این روش جهت پرداخت استفاده کنید.

روش های پرداخت هزینه:

شماره حساب: 4244502636 بانک ملت به نام ادریس رستم زاده
شماره کارت: 5475-7152-3374-6104 بانک ملت به نام ادریس رستم زاده
 09120876625 رستم زاده
بعد از کارت به کارت به مدت ۱۲ ساعت ثبت سفارش و ارسال پیامک به شما اطلاع رسانی میشود در صورتی که به مدت ۱۲ ساعت پیامکی دریافت نکردیدبا ما تماس بگیرید یا به پیامک بدهید.

نکات:

در صورتی که پرداخت سفارش از طریق اینترنتی پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
به مشتریان محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

رویه‌های بازگرداندن کالا در مرز سنتر

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های مرز سنتر  بوده است و مرز سنتر  در همین راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با این وجود پس از خرید ممکن است به هر دلیلی تصمیم بگیرید که کالا را مرجوع و بازگردانید. مرز سنتر این امکان را برای شما  فراهم نموده که با آسودگی خاطر در مدت72 ساعت پس از دریافت کالا اقدام به بازگرداندن آن کنید.

کالا را چطور ارسال کنید؟

 

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس(09120876625) بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش مرز سنتر  جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به واتساپ 09120876625 ارسال  کنید.
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه یا تیپاکس پس کرایه اقدام کنید .
در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.
– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید:
استان کرمانشاه،شهرستان جوانرود،بلوار کردستان ،مجتمع تجاری الماس ، کد 127،فروشگاه مرز سنتر

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی یا برقی  به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش مرز سنتر برسد، هزینه‌های ارسال به عهده مرز سنتر است.و سپس کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با کالای دیگری جایگزین کند.
و در صورت هر گونه آسیب دیدگی از لحاظ فیزیکی مسئولیت جبران خسارت بدلیل بیمه بودن سفارش از طرف تیپاکس بعهده تیپاکس است  و سفارش های که از پست ارسال میشه بعهده فروشگاه مرز سنتر است.
تنها در صورتی که دستگاه مشکل برقی داشته باشد فروشگاه مرز سنتر متعهد به تعویض کالا یا رفع ایراد برقی  برای مشتریان تا 72 ساعت بعد از دریافت سفارش می باشد
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار مرز سنتر است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد،مرز سنتر بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، مرز سنتر  مابه التفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به واتساپ 09120876625  ارسال فرمایید.

 

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس(09120876625) بگیرید.
سیاست بازپرداخت و بازگشت مرز سنتر 72 ساعت طول می کشد.

اگر 72 ساعت  از خرید شما گذشته باشد ، ما به هیچ عنوان نمی توانیم بازپرداخت یا تعویض وتعمیر را به شما ارائه دهیم.

برای واجد شرایط بودن بازگشت ، کالای شما نباید به هیچ عنوان استفاده شده باشد و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید و باید در بسته بندی اصلی خودش باشد.

توجه : مهم

بازگشت کالا فقط شامل کالاهایی است که مشکل فنی و برقی دارند لذا به هیچ عنوان تعویض و تعمیر و بازگشت وجه یا خسارت برای کالاهایی که توسط  تیپاکس مورد خسارت فیزیکی و شکستگی قرار گرفته اند را بدلیل بیمه بودن مرسوله  شامل نمی شود و مرز سنتر جوابگوی مشتریان نیست و خود مشتری باید اقدام به پیگیری و جبران خسارت از این شرکت نماید.

موارد اضافی غیر قابل بازگشت:

کارت هدیه
محصولات نرم افزاری قابل بارگیری
برخی وسایل بهداشتی و مراقبت شخصی
برای تکمیل بازگشت شما ، به رسید یا اثبات خرید نیاز داریم.

مبادلات

ما فقط مواردی را که مشکل فنی و برقی دارند جایگزین می کنیم.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش مرز سنتر  جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به واتساپ 09120876625 ارسال  کنید.
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه یا تیپاکس پس کرایه اقدام کنید .
در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.
– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید:
استان کرمانشاه،شهرستان جوانرود،بلوار کردستان ،مجتمع تجاری الماس ،کد 127، فروشگاه مرز سنتر

گارانتی محصولات درمرز سنتر

 

فروشگاه اینترنتی مرزسنتر جهت اطمینان بیشتر و اسودگی خیال مشتریان، بیشتر محصولات  را با انتخاب مشتری همراه  گارانتی در سراسر شهرستانهای  ایران عزیز  ارایه میدهد .
مشتریان عزیز هنگام سفارش کالا بنا به درخواست مشتری یک عدد کارت گارانتی همراه کالا تقدیمشان میشود .

نحوه فعال سازی کارت گارانتی و نصب

– در اولین قدم باید با شماره های ثابت شرکت گارانتی ( دفتر مرکزی تهران ) درج شده بر روی کارت گارانتی تماس و  نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و  کد درج شده بر روی کارت گارانتی اقدام کنند .
– نماینده شرکت ( همشهری شما ) از زمان ثبت گارانتی تا چند روز اینده در محل نصب کالا حاضر شده و پس از نصب کالا و تایید نصب و سلامت کالا توسط شما .مدت زمان  گارانتی و خدمات پس از فروش کالای شما شروع میشود .
گارانتی از چه زمانی محاسبه می شود ؟ 
گارانتی از زمانی که سرویس کار حضوری برای نصب کالا اقدام کرده باشد و مهر نصاب شرکت گارانتی  توسط سرویس کار زده شده باشد.
آیا هزینه نصب رایگان است ؟
بله کاملا رایگان است و تنها هزینه  ایاب و ذهاب به عهده مشتری  است.
نکته:هزینه لوازم مصرفی مانند لوله و پیچ و نوار و سرشیر و شارژ گاز و کابل کشی … بر عهده مشتری است.
مدت زمان نصب چقدر می باشد ؟ 
دقت کنید مدت زمان نصب از زمان تحویل گرفتن کالا و تماس با سرویس کار شرکت گارانتی از 8 ساعت تا 7 روز است.
آیا می توان کالا را در زمان زودتر نصب کرد ؟
 بله؛ این کار باید با هماهنگی خود سرویس کار انجام شود و هزینه توافقی اضافه پرداخت شود. سرویس کار اورژانسی نصب را انجام می دهد «برای مواقعی که نصاب نیاز است هنگام تحویل کالا حضور داشته باشد و هم نصب و هم تایید سلامت کالا را بدهد (برای این کار شماره سریال گارانتی و شماره نصاب را از همکاران ما دریافت کنید و بقیه هماهنگی ها با مشتری است) قابل انجام است».
اگر گارانتی نکنیم چه می شود ؟
از آنجایی که ما در برابر ارائه خدمات  گارانتی و تعمیر و راهنمایی تنظیمات و نصب و کلیه خدمات پس از فروش تعهدی نداریم؛ پیشنهاد ما این است که کالا را گارانتی کنید و از این خدمات ارزنده استفاده کنید.
اعتبار شرکت های گارانتی چقدر است و قابل اطمینان هستند ؟
 شرکت های  طرف قرار داد ما با توجه به اینکه از 5 سال گذشته با ما همکاری می کنند و رضایت مشتریان ما را کسب کرده اند.لذا مورد تایید مرزسنتر هستند.
اخطار
 از زمان تحویل گرفتن کالا تا رسیدن نصاب کل مسئولیت سلامت کالا به عهده مشتری است؛ پس لطفا محصول را از ضربات و رطوبت و نوسان برق محافطت کنید

پیگیری سفارش

برای پیگیری سفارش، لطفا شماره سفارش و آدرس ایمیل خود را در کادرهای زیر وارد کرده و دکمه پیگیری را فشار دهید. شماره سفارش از طریق رسید و ایمیلی که به شما ارسال شده در اختیارتان قرار گرفته است.

 

 

کاربر گرامی شـما بـرای رهـگیـری سـفارشاتی کـه از طـریـق پست ارسال شده اند،می‏‌توانید با وارد کردن شـماره ۲۰ رقـمی مـرسوله خود در اداره پست یا 19 رقمی مرسوله در تیپاکس ،که از قـبل از طریق ایمیل یا SMS برای شما ارسال شده است
از طریق آدرس های زیر از آخرین وضعیت مرسوله خود آگاه شوید
https://tipaxco.com/contactus
http://newtracking.post.ir

پیگیری سفارش بصورت تلفنی

درصورتی که کد رهگیری مرسوله را در اختیار ندارید و یا در صورت وجود هرگونه مشکل،مراتب را به واحد پشتیبانی سایت 09120876625 اعلام نمایید.

سوالات خود را با ما به اشتراک بگذارید.