لوازم خانه و آشپزخانه برقی

بررسی اجمالی چرخ گوشت

بررسی اجمالی چرخ گوشت

تاریخچه 

اولین چرخ گوشت در قرن نوزدهم توسط کارل دریس اختراع شد . در این جا به بررسی اجمالی چرخ گوشت می پردازیم

اولین شکل چرخ گوشت چرخ دستی بود،بصورت فلزی که چندین سوراخ کوچک داشت و در نتیجه رشته های نازک و بلند گوشت ایجاد می شد.

تولیدکنندگان با دسترسی بیشتر به برق ، ماشین های برقی تولید کردند و چرخ گوشت های برقی مدرن می توانند چندین کیلو گوشت را به راحتی و یکنواخت چرخ کنند.

برخی از مدلها دارای ضمیمه های متفاوتی برای افزودن عملکرد هستند ، مانند سوسیس ، کیب و آب میوه ، که نحوه استفاده از چرخ گوشت را بسیار گسترش داده است.

واحد میکسر 

نمونه ای از تهیه سوسیس با چرخ گوشت

یک ویژگی اختیاری اساسی برای آسیاب های بزرگتر ، دستگاه میکسر است. با استفاده از این واحد می توان انواع مختلف گوشت (به عنوان مثال گوشت گاو) را به طور همگن با یکدیگر مخلوط کرد

یا گوشت را قبل از آسیاب کردن با مواد افزودنی مانند نمک یا ادویه جات ترشی جات مخلوط کرد.

مواد افزودنی باید پس از چرخاندن در گوشت مخلوط شوند ، که بر طعم و ظاهر اکثر محصولات تأثیر منفی می گذارد.

نمک به ویژه برای کاهش غلظت باکتری ها که آن را برای مدت طولانی تری حفظ می کند و طعم شور می دهد ، استفاده می شود.

تجاری در مقابل استفاده خانگی 

از چرخ گوشت های تجاری برای پردازش هزاران کیلو گوشت در ساعت استفاده می شود. چرخ گوشت های یخ زده می توانند بلوک های یخ زده گوشت را تا دمای 25- درجه سانتی گراد چرخ کنند. بلوک های یخ زده می توانند از 90x50x15 سانتی متر تا 90x50x20 سانتی متر ، و قدرت اعمال شده از 8.000 کیلوگرم تا 12.000 کیلوگرم باشد.

2 فرم مختلف درایو در چرخ گوشت های صنعتی استفاده می شود: ی1- چرخ تک چرخ ، که برای آسیاب کردن بلوک های گوشتی منجمد با استفاده از یک دنده مناسب است 2-یک دور، دو دور ، که محصول را از طریق یک چاقو، برش می دهد.

گوشت منجمد توسط حلقه به داخل تیغه برش ستاره ای رانده می شود. پس از برش ، آن را از طریق سطح برش دوم ، صفحه عبور می دهد. این بشقاب اندازه محصول را بیشتر کاهش داده و هرگونه رسوب چربی را از بین می برد/تجزیه می کند.بررسی اجمالی چرخ گوشت

دیدگاهتان را بنویسید