ارسال کالا در فروشگاه مرز سنتر بر اساس نوع و اندازه محصول به چند روش زیر می باشد .

۱ . لوازم خانگی بزرگ با پیک شخصی

۲ . لوازم خانگی کوچک و شخصی با پست

3.لوازم خانگی کوچک و شخصی با تیپاکس


ارسال لوازم خانگی بزرگ با پیک شخصی شامل ۶ مرحله می باشد :

دریافت کالا از انبار :

پس از ثبت سفارش توسط شما و پرداخت بیعانه ، کالای شما از انبار به محل تست فروشگاه آورده خواهد شد.

 تست کالا :

بدلیل آنکه اکثر کالاهای موجود در مرزسنتر برقی می باشند. قبل از ارسال کالا صحت و سلامت کالا مورد بررسی قرار می گیرد . به این ترتیب که سفارش شما (بطور مثال تلویزیون) از کارتن خارج میشود. به برق متصل می‌شود سپس دستگاه روشن و تصویر، صدا و حتی پیکسل دستگاه نیز بررسی می‌شود.

تحویل کالا به پیک :

در مرحله تست کالا، شخصی که قرار است کالا را به شما تحویل دهد (پیک) نیز حضور دارد. پس از تأیید سلامت کالا، سفارش شما مجدداً بسته بندی و تحویل پیک می شود. پیک نیز مبلغ سفارش را ضمانت میکند.

حرکت به سمت شهر مقصد:

پس از تکمیل مراحل بالا و تحویل کالا به پیک ، ایشان به سمت آدرس شما حرکت خود را آغاز میکند.
زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی ،بسته به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش،شهرهای نزدیک( بین ۱۲ تا ۴۸ ساعت )و شهرهای دورتر (از 2 الی 4 روز )است.

تحویل کالا به مشتری:

پس از آنکه پیک، کالا را به دست مشتری می‌رساند موظف است که صحت و سلامت کالا را به تأیید مشتری برساند.سپس در حضور پیک مبلغ باقی‌مانده فاکتور را به شماره حساب ما ارسال نمایید (پرداخت شود)
توجه داشته باشید، پیک فروشگاه وظیفه ای در قبال نصب و راه اندازی دستگاه و لوازم جانبی آن ندارد
تذکر : در صورتی که محصول مشکل داشته باشد مشتری نباید محصول را تحویل بگیرد و هیچ پولی پرداخت کند .
اگر محصول مشکل داشته باشد محصول دوباره توسط پیک به فروشگاه برمی گردد و به جای آن یک دستگاه دیگر ارسال می گردد و مشتری هیچ ضرری نمی کند.

کالاهای دارای کارت گارانتی:

در رابطه با کالا های که دارای گارانتی می‌باشند و نیاز به نصب دارند. کارت گارانتی را از داخل محصول خارج نمایید و با شماره نمایندگی شهر خود تماس بگیرید. توجه نمایید دستگاه شما باید توسط کارشناسان مورد تأیید شرکت گارانتی نصب گردد و کارت گارانتی کالا توسط این شخص مهر و امضا شود تا اعتبار پیدا کند. لذا از نصب خودسرانه دوری کنید.
به نکات زیر توجه نمایید:
۱- پیک تنها کالا را برای شما تست می نماید و نصب و راه اندازی کالا بر عهده ایشان نمی باشد.
۲- از پرداخت انعام و شیرینی به پیک اجتناب کنید.
۳- امکان تست برخی کالا ها همچون کولر گازی تا قبل از نصب مقدور نمی باشد برای همین در زمان تحویل کالا سلامت فیزیکی آن را بدقت بررسی نماید.
۴- برای نصب کالا های دارای کارت گارانتی هزینه ایاب و ذهاب توسط شرکت گارانتی کننده اخذ خواهد شد.

لوازم خانگی کوچک و شخصی با تیپاکس و پست

محصولات کوچک از طریق پست و تیپاکس ارسال می شود.
قبل از ارسال کامل تست شده و از لحاظ بدنه و کارکرد چک می شود.
بعد از این که محصول به مقصد رسید مشتری موظف می باشد آن را کاملآ تست کند و در صورت هر گونه آسیب دیدگی از لحاظ فیزیکی مسئولیت جبران خسارت بدلیل بیمه بودن سفارش از طرف تیپاکس بعهده تیپاکس است و فروشگاه مرزسنتر هیچ گونه تعهدی نسبت به پرداخت خسارات ندارد.
تنها در صورتی که دستگاه مشکل برقی داشته باشد فروشگاه مرزسنترمتعهد به تعویض کالا یا رفع ایراد برقی برای مشتریان تا 72 ساعت بعد از دریافت سفارش می باشد
اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف مرزسنتر  همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول  ضمانت  نیستند.

هزینه ارسال کالا مرجوعی در صورت داشتن مشکل برقی  بعهده فروشگاه مرزسنتر است.

توجه داشته باشید هزینه پست بر عهده مشتری می باشد .
پرداخت در محل : توسط مامور پست یا تیپاکس، هزینه بعد از تحویل به مامور  پرداخت میشود (کـارت به کارت)
پست پیشتاز : 2 تا 6 روز کاری زمان تحویل کالا خواهد بود
پست سفارشی : 3 تا 8 روز کاری زمان تحویل کالا خواهد بود
تیپاکس : زمان تحویل 1 تا 5 روز خواهد بود
زمانی که محصول برای شما ارسال می گردد ، مامورین اداره پست  و تیپاکس تا دو مرتبه به آدرس شما رجوع می کنند و در صورت عدم دریافت پاسخ از محل مورد نظر ، مرسوله به اداره پست یا تیپاکس مرکزی شهرتان ارجاع داده میشود و شما میتوانید تا حد فاصل یک هفته با مراجعه به اداره پست یا تیپاکس آنرا دریافت نمایید
درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق پست هستید، می توانید مرسوله خود را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر رهگیری کنید .
http://newtracking.post.ir
درصورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق تیپاکس هستید، می توانید مرسوله خود را از طریق سایت تیپاکس به آدرس زیر رهگیری کنید .
https://tipaxco.com/